SILNIKOWE

SHELL RIMULA R6 LME 5W30 5L

SHELL
  • pojemność: 5L
  • lepkość: 5W30
  • normy i specyfikacje: Cummins CES 20077, Deutz DQC IV-10 LA IVECO TLS E6 (spełnia wymagania), MACK EO-N MAN M3477/M3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3
  • Pełna specyfikacja

Numer katalogowy: 7071155
Kod paskowy: 5011987071155
Status: Zakup możliwy po zalogowaniu
Dostępność: 0 w magazynie
Magazyn: Bralin - MAG
* Powyżej dostępnej ilości, produkt tylko na zamówienie.

Syntetyczny olej do wysokoobciążonych silników Diesla Olej Shell Rimula R6 LME zawiera specjalistyczny pakiet dodatków niskopopiołowych i przeciwzużyciowych. Ochronna moc została zwiększona dzięki użyciu syntetycznego oleju bazowego, który zapewnia wydłużone okresy między przeglądami i oszczędność paliwa. Może być stosowany w pojazdach spełniających normy emisji spalin Euro 4, 5, 6.


Zastosowanie:

• Zastosowanie w transporcie drogowym.
Szczególnie przydatny dla różnorodnego transportu samochodowego i innych zastosowań przewozowych w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń produkowanych przez Mercedes-Benz, DAF i innych. Szczególnie odpowiedni dla flot mieszanych z silnikami spełniajacymi wymagania norm ograniczeń emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 2,3,4 i Euro 5.

• Zastosowanie w silnikach o niskiej emisji.
Olej Shell Rimula R6 LME spełnia najnowsze wymagania Mercedes Benz i innych producentów dla norm emisjii spalin na poziomie Euro 4, 5, 6 i przewyższa wymagania specyfikacji ACEA E6 i E7.


Właściwości:

• Oszczędność paliwa.
Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii Shell olej Rimula R6 LME zapewnia oszczędność paliwa, co obniża koszty użytkowania bez zmniejszenia poziomu ochrony i trwałości silnika w porównaniu z olejami o wysokich klasach lepkości.

• Redukcja kosztów obsługi.
Shell Rimula R6 LME spełnia wymagania norm dla wydłużonych przebiegów firm Mercedes-Benz, DAF i innych, zarówno dla najnowszych pojazdów spełniajacych wymagania ograniczenia emisji Euro 6 jak i dla starszych generacji silników, umożliwiajac operatorom flot optymalizacje przegladów i redukcje kosztów obsługi.

• Kompatybilność z systemami kontroli emisji.
Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiajac utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływajac na obniżenie zużycia paliwa.

• Niskie zużycie, mała ilość osadów.
Unikalna technologia dodatków zapewnia wysoki poziom czystości tłoków tak ważny dla trwałości silników. Unikalne dodatki przeciwzużyciowe umożliwiają spełnienie wysokich wymagań przeciwzużyciowych wielu rodzajów silników.

Specyfikacja techniczna

Producent SHELL
pojemność 5L
lepkość 5W30
normy i specyfikacje Cummins CES 20077, Deutz DQC IV-10 LA IVECO TLS E6 (spełnia wymagania), MACK EO-N MAN M3477/M3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3.1, Renault Trucks RLD-2, Volvo VDS-3
ACEA E6/E7
spełnia wymagania IVECO TLS E6
przeznaczenie samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany
Wysyłka Przedpłata Płatność gotówką przy odbiorze
Odbiór osobisty Gratis Gratis
Transport BIS Gratis Gratis
Magazyny Ilość Jednostka
Bralin - MAG
0
szt

Twoje ostatnio oglądane produkty