SHELL RIMULA R6 LM 10W40 5L
- lepkość: 10W40
- pojemność: 5L
- normy i specyfikacje: Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20081, DAF ACEA E6 (spełnia wymagania), Deutz: DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (spełnia wymagania), JASO DH-2, Mack EO-N Premium Plus, MAN M3477/3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3/1, Renault Trucks RLD-3. Volvo VDS-4, Scania
- Pełna specyfikacja
Kod paskowy: 5011987073470
Olej do silników wysokoprężnych pojazdów ciężarowych z technologią dodatków "Low-SAPS" zapewnia moc ochronną i oszczędność związaną z pracami serwisowymi. Moc ochronna jest rozszerzona dzięki technologii syntetycznych olejów bazowych, co w rezultacie zwiększa żywotność silnika oraz oleju.
Zastosowanie:
• Transport drogowy.
Przeznaczony szczególnie dla szerokiego zakresu aplikacji w samochodach ciężarowych i zastosowań przewozowych w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń firm Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo i innych. Odpowiedni szczególnie dla flot mieszanych z silnikami spełniającymi wymagania norm EURO 2, 3, 4, 5 i EURO 6.
• Silniki niskoemisyjne.
Shell Rimula R6 LM spełnia najnowsze wymagania większości producentów OEM silników spełniajacych wymagania normy emisji spalin na poziomie Euro 4, 5 i 6, oraz przewyższa wymagania specyfikacji branżowych takich jak ACEA E8 i API CK-4.
• Silniki zasilane sprężonym gazem ziemnym CNG.
Shell Rimula R6 LM jest zatwierdzona do stosowania w autobusach i ciężarówkach zasilanych w 100% sprężonym gazem ziemnym jak np. produkowane przez MercedesBenz, MAN.
• Olej Shell Rimula R6 LM może być stosowany z biopaliwami, zgodnie z zalecanymi przez producenta interwałami wymiany oleju.
Właściwości:
• Redukcja kosztów obsługi.
Olej Shell Rimula R6 LM spełnia wymagania norm na wydłużone przebiegi firm Mercedes-Benz, MAN, DAF i innych, zarówno najnowszych silników, spełniajacych wymagania normy emisji spalin Euro 6, po starsze generacje silników, umożliwiajac operatorom flot optymalizacje przeglądów i redukcję kosztów obsługi.
• Kompatybilność z systemami kontroli emisji.
Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na wymaganym poziomie i obniżając zużycia paliwa.
• Niskie zużycie, mała ilość osadów.
Unikalna technologia dodatków zapewnia wysoki poziom czystości tłoków, istotny dla trwałości silników i ich ochronie przed zużyciem.
• Oszczędność paliwa Olej Shell Rimula R6 LM zapewnia obniżenie kosztów użytkowania poprzez obniżenie zużycia paliwa, w porównaniu olejami o wyższych klasach lepkości.
Specyfikacja techniczna
| Producent | SHELL |
|---|---|
| lepkość | 10W40 |
| pojemność | 5L |
| normy i specyfikacje | Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20081, DAF ACEA E6 (spełnia wymagania), Deutz: DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (spełnia wymagania), JASO DH-2, Mack EO-N Premium Plus, MAN M3477/3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3/1, Renault Trucks RLD-3. Volvo VDS-4, Scania |
| API | CJ-4/CI-4/CH-4 |
| spełnia wymagania | DAF ACEA E6 , IVECO NG2 |
| ACEA | E6/E9 |
| przeznaczenie | samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany |
| Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
|---|---|---|
| Odbiór osobisty | Gratis | Gratis |
| Transport BIS | Gratis | Gratis |
| Magazyny | Ilość | Jednostka |
|---|---|---|
| Bralin - MAG |
4
|
szt |