MANNOL TS-4 SHPD 15W40 7104 20L
- lepkość: 15W40
- pojemność: 20L
- normy i specyfikacje: CATERPILLAR ECF-2/ECF-1-a, CUMMINS CES 20076/CES 20077/CES 20078, DETROIT DIESEL 93K215, MACK EO-N/EO-M Plus, MAN M 3275-1, MB 228.1/228.3, MTU Type 2, RENAULT RLD-2, VOLVO VDS-3, IVECO 18-1804 T2 E7
- Pełna specyfikacja
Kod paskowy: 4036021166445
Innowacyjny mineralno-syntetyczny (Estry + HC-syntezy) olej silnikowy na każdą pogodę do nowoczesnych wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, eksploatowanych w trudnych warunkach. Olej jest zgodny z Globalną Specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów dla ciężkich silników Diesla produkowanych od 1998 roku, pracujących w najtrudniejszych warunkach ze zwiększonym przebiegiem pomiędzy wymianami oleju, które są zgodne z aktualne normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i instalowane na pojazdach ciężkich (powyżej 3,9 tony).
Właściwości:
• Składniki estrowe w połączeniu z najwyższej jakości bazą mineralno-syntetyczną spełniającą wymagania GLOBAL DHD-1, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewniają doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwcierne i przeciwzużyciowe, co znacznie wydłużyć żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia znaczne oszczędności paliwa;
• Składniki estrowe w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewniają zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi (TBN> 10) i niską zawartością popiołu, skutecznie ogranicza tworzenie się zgorzeliny i lakieru, zapobiega osadzaniu się wszelkiego rodzaju i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła zawierająca estry zapewnia odporność oleju na starzenie, a tymczasem, zmniejszając parowanie, zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie eksploatacji do 45 000 km oraz w silnikach konwencjonalnych;
• Dzięki bazie zawierającej estry optymalna lepkość charakteryzuje się doskonałymi właściwościami niskotemperaturowymi, niską temperaturą płynięcia i zmniejszenie zużycia początkowego;
• Skutecznie zabezpiecza części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Może być również stosowany przy stosowaniu paliwa o podwyższonej zawartości siarki.
Zastosowanie:
Przeznaczony do wszelkich wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (naczepy, autobusy), terenowych (maszyny budowlane, górnicze i rolnicze) oraz pojazdów specjalnych producentów z Europy, Ameryki i Azji, spełniających wymagania Euro I, II, III, IV spełniają wymaganą klasę oleju silnikowego CI-4 Plus lub niższą.
Może być również stosowany w silnikach benzynowych o wymaganej klasie oleju silnikowego API SL lub niższej.
Specyfikacje:
API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1
Rekomendacje:
CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-a
CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215
MACK EO-N, MACK EO-M Plus
MAN M 3275-1
MB 228.1, MB 228.3
MTU Type 2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
IVECO 18-1804 T2 E7
Specyfikacja techniczna
| Producent | MANNOL |
|---|---|
| lepkość | 15W40 |
| pojemność | 20L |
| normy i specyfikacje | CATERPILLAR ECF-2/ECF-1-a, CUMMINS CES 20076/CES 20077/CES 20078, DETROIT DIESEL 93K215, MACK EO-N/EO-M Plus, MAN M 3275-1, MB 228.1/228.3, MTU Type 2, RENAULT RLD-2, VOLVO VDS-3, IVECO 18-1804 T2 E7 |
| API | CI-4 Plus/CI-4/CH-4/SL |
| ACEA | E7, A3/B4 |
| typ opakowania | kanister plastik |
| kod producenta | MN7104-20 |
| przeznaczenie | samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany |
| linia produktowa | TS |
| Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
|---|---|---|
| Odbiór osobisty | Gratis | Gratis |
| Transport BIS | Gratis | Gratis |