MANNOL TS-14 UHPD 15W40 7114 208L
- lepkość: 15W40
- pojemność: 208L
- typ opakowania: beczka metal
- Pełna specyfikacja
Kod paskowy: 4036021188140
Syntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę do wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, pracujących w trudnych warunkach. Olej pomyślnie przeszedł testy drogowe i laboratoryjne w centrach VOLVO, MACK i RENAULT oraz posiada ich pisemne atesty.
Zastosowanie:
Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciężarówki, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz pojazdów specjalnych producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, które spełniają wymagania Euro I - V gdzie CK wymagany poziom wydajności -4 lub niższy.
Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom API SN lub niższy.
Właściwości:
• Innowacyjny pakiet dodatków w połączeniu z najwyższej jakości bazą syntetyczną, charakteryzujący się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich , nawet najbardziej ekstremalne, tryby pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczne oszczędności paliwa;
• Antyoksydanty fenolowe i aminowe w połączeniu z syntetyczną bazą zapewniają zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergacyjnymi i niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza tworzenie się kamienia i lakieru, zapobiega wszelkiego rodzaju osadom i konserwuje silnik części w idealnym stanie przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła syntetyczna zapewnia zwiększoną odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” z kamienia, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długich okresach czasu oraz w silnikach konwencjonalnych;
• Dzięki bazie syntetycznej optymalna lepkość ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę płynięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 °C) i zmniejszone zużycie podczas rozruchu;
• Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin: DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
• Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Niższe tworzenie się piany;
• Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinającej podczas pracy, spowodowany wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
• Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i ropopochodną (LPG).
Specyfikacje:
API CK-4
API SN
ACEA E11 -22
ACEA E7 -22
ACEA E9 -16
JASO DH-2
MB 228.31
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K223
MAN M 3775
FORD WSS-M2C171-F1
ALLISON TES 439
Aprobaty:
MACK EOS-4.5 Approval
RENAULT RLD-3 Approval
VOLVO VDS-4.5 Approval
Specyfikacja techniczna
| Producent | MANNOL |
|---|---|
| lepkość | 15W40 |
| pojemność | 208L |
| typ opakowania | beczka metal |
| API | CK-4/SN |
| ACEA | E11/E7/E9 |
| normy i specyfikacje | JASO DH-2, MB 228.31, CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DETROIT DIESEL DDC 93K223, MAN M 3775, FORD WSS-M2C171-F1, ALLISON TES 439, MACK EOS-4.5 Approval, RENAULT RLD-3 Approval, VOLVO VDS-4.5 Approval |
| kod producenta | MN7114-DR |
| przeznaczenie | samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany |
| linia produktowa | TS |
| Wysyłka | Przedpłata | Płatność gotówką przy odbiorze |
|---|---|---|
| Odbiór osobisty | Gratis | Gratis |
| Transport BIS | Gratis | Gratis |