SHELL RIMULA R6 LME 5W30 20L
- pojemność: 20L
- lepkość: 5W30
- normy i specyfikacje: Cummins CES 20077, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO TLS E6 (spełnia wymagania), MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Truck RLD-2, Volvo VDS-3, Scania Low Ash, MTU Category 3.1
- Full specification
GTIN: 5011987007956
Syntetyczny olej do wysokoobciążonych silników Diesla Olej Shell Rimula R6 LME zawiera specjalistyczny pakiet dodatków niskopopiołowych i przeciwzużyciowych. Ochronna moc została zwiększona dzięki użyciu syntetycznego oleju bazowego, który zapewnia wydłużone okresy między przeglądami i oszczędność paliwa. Może być stosowany w pojazdach spełniających normy emisji spalin Euro 4, 5, 6.
Zastosowanie:
• Zastosowanie w transporcie drogowym.
Szczególnie przydatny dla różnorodnego transportu samochodowego i innych zastosowań przewozowych w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń produkowanych przez Mercedes-Benz, DAF i innych. Szczególnie odpowiedni dla flot mieszanych z silnikami spełniajacymi wymagania norm ograniczeń emisji zanieczyszczeń na poziomie Euro 2,3,4 i Euro 5.
• Zastosowanie w silnikach o niskiej emisji.
Olej Shell Rimula R6 LME spełnia najnowsze wymagania Mercedes Benz i innych producentów dla norm emisjii spalin na poziomie Euro 4, 5, 6 i przewyższa wymagania specyfikacji ACEA E6 i E7.
Właściwości:
• Oszczędność paliwa.
Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii Shell olej Rimula R6 LME zapewnia oszczędność paliwa, co obniża koszty użytkowania bez zmniejszenia poziomu ochrony i trwałości silnika w porównaniu z olejami o wysokich klasach lepkości.
• Redukcja kosztów obsługi.
Shell Rimula R6 LME spełnia wymagania norm dla wydłużonych przebiegów firm Mercedes-Benz, DAF i innych, zarówno dla najnowszych pojazdów spełniajacych wymagania ograniczenia emisji Euro 6 jak i dla starszych generacji silników, umożliwiajac operatorom flot optymalizacje przegladów i redukcje kosztów obsługi.
• Kompatybilność z systemami kontroli emisji.
Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiajac utrzymanie emisji na poziomie zgodnym z prawem i wpływajac na obniżenie zużycia paliwa.
• Niskie zużycie, mała ilość osadów.
Unikalna technologia dodatków zapewnia wysoki poziom czystości tłoków tak ważny dla trwałości silników. Unikalne dodatki przeciwzużyciowe umożliwiają spełnienie wysokich wymagań przeciwzużyciowych wielu rodzajów silników.
Technical Specifications
| Brand | SHELL |
|---|---|
| pojemność | 20L |
| lepkość | 5W30 |
| normy i specyfikacje | Cummins CES 20077, Deutz DQC IV-10 LA, IVECO TLS E6 (spełnia wymagania), MACK EO-N, MAN 3477, 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Truck RLD-2, Volvo VDS-3, Scania Low Ash, MTU Category 3.1 |
| ACEA | E6/E7 |
| przeznaczenie | samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany |
| Shipment | Prepayment | Cash on delivery |
|---|---|---|
| Odbiór osobisty | Free | Free |
| Transport BIS | Free | Free |
| Storage | Quantity | Jednostka |
|---|---|---|
| Bralin - MAG |
0
|
szt |