SILNIKOWE

SHELL RIMULA R6 LM 10W40 20L

SHELL
  • lepkość: 10W40
  • pojemność: 20L
  • normy i specyfikacje: Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20081, DAF ACEA E6 (spełnia wymagania), Deutz: DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (spełnia wymagania), JASO DH-2, Mack EO-N Premium Plus, MAN M3477/3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3/1, Renault Trucks RLD-3. Volvo VDS-4, Scania
  • Full specification

SKU: 7025844
GTIN: 5011987025844
Status: Purchase possible after logging in
Availability: 1 in stock
Magazyn: Bralin - MAG
* Above this quantity, the product is available on request.

Olej do silników wysokoprężnych pojazdów ciężarowych z technologią dodatków "Low-SAPS" zapewnia moc ochronną i oszczędność związaną z pracami serwisowymi. Moc ochronna jest rozszerzona dzięki technologii syntetycznych olejów bazowych, co w rezultacie zwiększa żywotność silnika oraz oleju.


Zastosowanie:

• Transport drogowy.
Przeznaczony szczególnie dla szerokiego zakresu aplikacji w samochodach ciężarowych i zastosowań przewozowych w nowoczesnych pojazdach o niskiej emisji zanieczyszczeń firm Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo i innych. Odpowiedni szczególnie dla flot mieszanych z silnikami spełniającymi wymagania norm EURO 2, 3, 4, 5 i EURO 6.

• Silniki niskoemisyjne.
Shell Rimula R6 LM spełnia najnowsze wymagania większości producentów OEM silników spełniajacych wymagania normy emisji spalin na poziomie Euro 4, 5 i 6, oraz przewyższa wymagania specyfikacji branżowych takich jak ACEA E8 i API CK-4.

• Silniki zasilane sprężonym gazem ziemnym CNG.
Shell Rimula R6 LM jest zatwierdzona do stosowania w autobusach i ciężarówkach zasilanych w 100% sprężonym gazem ziemnym jak np. produkowane przez MercedesBenz, MAN.

• Olej Shell Rimula R6 LM może być stosowany z biopaliwami, zgodnie z zalecanymi przez producenta interwałami wymiany oleju.


Właściwości:

• Redukcja kosztów obsługi.
Olej Shell Rimula R6 LM spełnia wymagania norm na wydłużone przebiegi firm Mercedes-Benz, MAN, DAF i innych, zarówno najnowszych silników, spełniajacych wymagania normy emisji spalin Euro 6, po starsze generacje silników, umożliwiajac operatorom flot optymalizacje przeglądów i redukcję kosztów obsługi.

• Kompatybilność z systemami kontroli emisji.
Nowoczesna formulacja niskopopiołowa zapobiega blokowaniu filtrów i zatruwaniu katalizatorów w układach wydechowych, umożliwiając utrzymanie emisji na wymaganym poziomie i obniżając zużycia paliwa.

• Niskie zużycie, mała ilość osadów.
Unikalna technologia dodatków zapewnia wysoki poziom czystości tłoków, istotny dla trwałości silników i ich ochronie przed zużyciem.

• Oszczędność paliwa Olej Shell Rimula R6 LM zapewnia obniżenie kosztów użytkowania poprzez obniżenie zużycia paliwa, w porównaniu olejami o wyższych klasach lepkości.

Technical Specifications

Brand SHELL
lepkość 10W40
pojemność 20L
normy i specyfikacje Caterpillar ECF-3, Cummins CES 20081, DAF ACEA E6 (spełnia wymagania), Deutz: DQC IV-10 LA, IVECO NG2 (spełnia wymagania), JASO DH-2, Mack EO-N Premium Plus, MAN M3477/3271-1, MB-Approval 228.51, MTU Category 3/1, Renault Trucks RLD-3. Volvo VDS-4, Scania
API CJ-4/CI-4/CH-4
spełnia wymagania DAF ACEA E6, IVECO NG2
ACEA E6/E9
przeznaczenie samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany
Shipment Prepayment Cash on delivery
Odbiór osobisty Free Free
Transport BIS Free Free
Storage Quantity Jednostka
Bralin - MAG
1
szt

Twoje ostatnio oglądane produkty