SILNIKOWE

MANNOL TS-7 UHPD 10W40 Blue 7107 208L

MANNOL

SKU: 186733
GTIN: 4036021186733
Status: Purchase possible after logging in

Syntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę do wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych najnowszej generacji z turbodoładowaniem i bez, pracujących w trudnych warunkach na paliwie o niskiej zawartości siarki. Olej pomyślnie przeszedł testy drogowe i laboratoryjne w centrach VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK i RENAULT oraz posiada ich pisemne atesty.


Zastosowanie:

Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciągniki bagażnikowe, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego wyposażenia producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, spełniających wymagania Euro I - V i VI, gdzie poziom właściwości eksploatacyjnych CK-4 lub niższy.

W przypadku stosowania olejów CK-4 z paliwem zawierającym więcej niż 15 ppm siarki, należy przestrzegać zaleceń producenta silnika dotyczących okresów międzyobsługowych.


Właściwości:

• Najwyższej jakości syntetyczna baza z innowacyjnym pakietem dodatków, charakteryzująca się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia idealne właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalne tryby pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczne oszczędności paliwa;
• Stabilna baza syntetyczna zapewnia olejowi zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergacyjnymi i niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza tworzenie się kamienia i lakieru, zapobiega wszelkiego rodzaju osadom i konserwuje części silnika, zwłaszcza tłok-cylinder , w idealnym stanie przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszeniu parowania i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza osadzanie się kamienia na oleju „odpady”, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie eksploatacji do 60 000 km oraz w silnikach konwencjonalnych;
• Dzięki bazie syntetycznej optymalna lepkość ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę krzepnięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 °C) i zmniejszone zużycie podczas rozruchu;
• Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
• Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Posiada obniżoną pienność i skutecznie zapobiega zapowietrzeniu;
• Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinającej podczas pracy, spowodowany wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
• Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i ropopochodną (LPG).


Specyfikacje:

API CK-4/CJ-4
ACEA E8
ACEA E11
DAF (ACEA E6)
IVECO (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MB 228.31
MAN M 3477, MAN M 3775
JASO DH2
MTU DDC Type 3.1

Aprobaty:

MACK EOS-4.5
DAIMLER DTFR 15C110
RENAULT VI RLD-3
VOLVO VDS-4.5

Technical Specifications

Brand MANNOL
lepkość 10W40
pojemność 208L
typ opakowania beczka metal
API CK-4/CJ-4
normy i specyfikacje DAF (ACEA E6), IVECO (ACEA E6), CATERPILLAR ECF-3, CUMMINS CES 20086, DETROIT DIESEL DDC 93K222, MB 228.31, MAN M 3477, MAN M 3775, JASO DH2, MTU DDC Type 3.1, MACK EOS-4.5, DAIMLER DTFR 15C110, RENAULT VI RLD-3, VOLVO VDS-4.5
ACEA E8/E11
kod producenta MN7107-DR
przeznaczenie samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany
linia produktowa TS
Shipment Prepayment Cash on delivery
Odbiór osobisty Free Free
Transport BIS Free Free

Twoje ostatnio oglądane produkty