SILNIKOWE

MANNOL TS-5 UHPD 10W40 7105 5L

MANNOL
  • lepkość: 10W40
  • pojemność: 5L
  • normy i specyfikacje: CATERPILLAR ECF-2/ECF-1-a, CUMMINS CES 20076/CES 20077/CES 20078, DETROIT DIESEL 93K215, MACK EO-N/EO-M Plus, MAN M 3275-1, MB 228.1/MB 228.3, MTU Type 2, RENAULT RLD-2
    , VOLVO VDS-3
  • Full specification

SKU: 256696
GTIN: 4036021256696
Status: Purchase possible after logging in

Innowacyjny półsyntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę (estry + HC-syntezy) do nowoczesnych wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, eksploatowanych w trudnych warunkach. Olej jest zgodny z Globalną Specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów dla ciężkich silników Diesla produkowanych od 1998 roku, pracujących w najtrudniejszych warunkach ze zwiększonym przebiegiem pomiędzy wymianami oleju, które są zgodne z aktualne normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i instalowane na pojazdach ciężkich (powyżej 3,9 tony).


Zastosowanie:

Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciężarowych, autobusowych itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego wyposażenia producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, spełniających wymagania Euro I, II , III, IV, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 Plus lub niższy.

Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SL lub niższy.


Właściwości:

• Składniki estrowe w połączeniu z najwyższej jakości półsyntetyczną bazą spełniającą wymagania GLOBAL DHD-1, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewniają doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzacieraniu, co znacznie wydłużyć żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia znaczne oszczędności paliwa;
• Składniki estrowe w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewniają zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi (TBN> 10) i niską zawartością popiołu, skutecznie ogranicza tworzenie się zgorzeliny i lakieru, zapobiega osadzaniu się wszelkiego rodzaju i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła zawierająca estry zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długich okresach czasu oraz w silnikach konwencjonalnych;
• Dzięki bazie zawierającej estry optymalna lepkość posiada doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, wraz z dobrą pompowalnośc;
• Kompatybilny z układami dopalacza spalin (EGR). Zmniejsza powstawanie sadzy;
• Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Posiada obniżoną pienienie;
• Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinającej podczas pracy, spowodowany wzrostem lepkości na skutek dyspersji sadzy;
• Może być stosowany podczas pracy na paliwach o wysokiej zawartości siarki.


Specyfikacje:

API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4
ACEA E7
ACEA A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1

Rekomendacje:

CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-a
CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215
MACK EO-N, MACK EO-M Plus
MAN M 3275-1
MB 228.1, MB 228.3
MTU Type 2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3

Innowacyjny półsyntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę (estry + HC-syntezy) do nowoczesnych wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, eksploatowanych w trudnych warunkach. Olej jest zgodny z Globalną Specyfikacją GLOBAL-DHD-1, która uwzględnia wszystkie wymagania europejskich, amerykańskich i japońskich producentów dla ciężkich silników Diesla produkowanych od 1998 roku, pracujących w najtrudniejszych warunkach ze zwiększonym przebiegiem pomiędzy wymianami oleju, które są zgodne z aktualne normy dotyczące zawartości substancji toksycznych w spalinach i instalowane na pojazdach ciężkich (powyżej 3,9 tony).


Zastosowanie:

Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciężarowych, autobusowych itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego wyposażenia producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, spełniających wymagania Euro I, II , III, IV, gdzie wymagany jest poziom wydajności CI-4 Plus lub niższy.

Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SL lub niższy.


Właściwości:

• Składniki estrowe w połączeniu z najwyższej jakości półsyntetyczną bazą spełniającą wymagania GLOBAL DHD-1, charakteryzującą się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewniają doskonałe właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciwzacieraniu, co znacznie wydłużyć żywotność sprzętu we wszystkich, nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewnia znaczne oszczędności paliwa;
• Składniki estrowe w połączeniu z naturalnymi przeciwutleniaczami zapewniają zwiększoną stabilność termiczną oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergującymi (TBN> 10) i niską zawartością popiołu, skutecznie ogranicza tworzenie się zgorzeliny i lakieru, zapobiega osadzaniu się wszelkiego rodzaju i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła zawierająca estry zapewnia odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszonemu parowaniu i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza „odpady” osadzania się kamienia, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długich okresach czasu oraz w silnikach konwencjonalnych;
• Dzięki bazie zawierającej estry optymalna lepkość posiada doskonałe właściwości niskotemperaturowe, w tym niską temperaturę płynięcia, wraz z dobrą pompowalnośc;
• Kompatybilny z układami dopalacza spalin (EGR). Zmniejsza powstawanie sadzy;
• Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Posiada obniżoną pienienie;
• Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinającej podczas pracy, spowodowany wzrostem lepkości na skutek dyspersji sadzy;
• Może być stosowany podczas pracy na paliwach o wysokiej zawartości siarki.


Specyfikacje:

API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4
ACEA E7
ACEA A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1

Rekomendacje:

CATERPILLAR ECF-2, CATERPILLAR ECF-1-a
CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20077, CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215
MACK EO-N, MACK EO-M Plus
MAN M 3275-1
MB 228.1, MB 228.3
MTU Type 2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3

Technical Specifications

Brand MANNOL
lepkość 10W40
pojemność 5L
normy i specyfikacje CATERPILLAR ECF-2/ECF-1-a, CUMMINS CES 20076/CES 20077/CES 20078, DETROIT DIESEL 93K215, MACK EO-N/EO-M Plus, MAN M 3275-1, MB 228.1/MB 228.3, MTU Type 2, RENAULT RLD-2
, VOLVO VDS-3
API CI-4 Plus/CI-4/CH-4/SL
ACEA E7, A3/B4
typ opakowania kanister plastik
kod producenta MN7105-5
przeznaczenie samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany
linia produktowa TS
Shipment Prepayment Cash on delivery
Odbiór osobisty Free Free
Transport BIS Free Free

Twoje ostatnio oglądane produkty