MANNOL TS-18 15W40 CK-4 7118 208L
- lepkość: 15W40
- pojemność: 208L
- typ opakowania: beczka metal
- Full specification
GTIN: 4036021857701
Syntetyczny olej silnikowy na każdą pogodę do wysokoobciążonych i wysokoobrotowych silników wysokoprężnych najnowszej generacji z turbodoładowaniem i bez, pracujących w trudnych warunkach na paliwie o niskiej zawartości siarki. Zaprojektowany specjalnie, aby chronić maszyny i czerpać z nich największe korzyści niezależnie od warunków pracy.
Zastosowanie:
Przeznaczony do wszystkich typów wysokoobciążonych silników wysokoprężnych drogowych (ciągniki bagażnikowe, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz specjalnego wyposażenia producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, spełniających wymagania Euro I - V i VI, gdzie poziom właściwości eksploatacyjnych CK-4 lub niższy.
W przypadku stosowania olejów CK-4 z paliwem zawierającym więcej niż 15 ppm siarki, należy przestrzegać zaleceń producenta silnika dotyczących okresów międzyobsługowych. Może być stosowany w silnikach benzynowych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API SL lub niższy.
Właściwości:
• Innowacyjny pakiet dodatków w połączeniu z najwyższej jakości bazą syntetyczną, charakteryzujący się optymalną lepkością w szerokim zakresie temperatur, zapewnia niezrównane właściwości przeciwcierne, przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, co znacznie wydłuża żywotność sprzętu we wszystkich , nawet najbardziej ekstremalne, tryby pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia i zapewniają znaczne oszczędności paliwa;
• Przeciwutleniacze fenolowe i aminowe w połączeniu z syntetyczną bazą najnowszej generacji zapewniają najwyższą termiczną stabilność oksydacyjną oleju, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami detergentowo-dyspergacyjnymi i niską zawartością popiołu skutecznie ogranicza tworzenie się kamienia i lakieru, zapobiega osadzaniu się wszelkiego rodzaju i utrzymuje części silnika, zwłaszcza cylinder-tłok, w idealnym stanie przez cały okres między wymianami;
• Unikalna formuła zapewnia wyjątkową odporność oleju na starzenie, a dzięki zmniejszeniu parowania i wysokiej temperaturze zapłonu zmniejsza osadzanie się kamienia „odpady”, co umożliwia stosowanie go w silnikach o długim okresie eksploatacji do 100 000 km i konwencjonalnych.
• Dzięki bazie syntetycznej optymalna lepkość ma doskonałe właściwości w niskich temperaturach, w tym niską temperaturę krzepnięcia, a także dobrą pompowalność oleju i zdolność rozruchową elementów silnika w niskich temperaturach, łatwy „zimny rozruch” (do -30 ° C) i zmniejszone zużycie podczas rozruchu;
• Kompatybilny ze wszystkimi układami oczyszczania spalin, DPF, TWC, EGR i SCR dzięki zastosowaniu technologii Low SAPS;
• Skutecznie chroni części silnika przed wszelkiego rodzaju korozją;
• Posiada obniżoną pienność i skutecznie zapobiega zapowietrzeniu;
• Skutecznie zwalcza wzrost siły ścinającej podczas pracy, spowodowany wzrostem lepkości w wyniku dyspersji sadzy;
• Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i ropopochodną (LPG).
Specyfikacje:
API CK-4
ACEA E8
ACEA E11
MB 228.31, MB 228.51
VOLVO VDS-4.5
CUMMINS CES 20086
MAN M 3775
IVECO (ACEA E6-2016)
DAF (ACEA E6-2016)
DETROIT DIESEL DDC93K222
RENAULT RLD-3
MACK EOS-4.5
CATERPILLAR ECF-3
Technical Specifications
| Brand | MANNOL |
|---|---|
| lepkość | 15W40 |
| pojemność | 208L |
| typ opakowania | beczka metal |
| API | CK-4 |
| ACEA | E8/E11 |
| normy i specyfikacje | MB 228.31/228.51, VOLVO VDS-4.5, CUMMINS CES 20086, MAN M 3775, IVECO (ACEA E6-2016), DAF (ACEA E6-2016), DETROIT DIESEL DDC93K222, RENAULT RLD-3, MACK EOS-4.5, CATERPILLAR ECF-3 |
| kod producenta | MN7118-DR |
| przeznaczenie | samochody ciężarowe, autobusy i sprzęt budowlany |
| linia produktowa | TS |
| Shipment | Prepayment | Cash on delivery |
|---|---|---|
| Odbiór osobisty | Free | Free |
| Transport BIS | Free | Free |